Výpadek internetu a TV Praha - Chodov

Odpovědět
no avatar
ramzes
Příspěvky: 3
Registrován: 13.09.2014, 08:07
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Výpadek internetu a TV Praha - Chodov

13.09.2014, 08:14

Od Pátku 12.9. cca 16 hodin nefunguje ani internetový ppřipojení ani TV signál. Konkrétně se jedná o ulici Jarníkova. Restart všeho nepomohl! Požaduji okamžitou nápravu!

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1495
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek internetu a TV Praha - Chodov

13.09.2014, 18:28

o víkendu to nikdo nevyřeší, to chtělo oznámit už v pátek
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

no avatar
ramzes
Příspěvky: 3
Registrován: 13.09.2014, 08:07
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: Výpadek internetu a TV Praha - Chodov

13.09.2014, 20:05

To asi ano. Jenže výpadky jsou celkem časté a relativně krátkou dobu. Myslel jsem že jde o toto i teď.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1495
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek internetu a TV Praha - Chodov

13.09.2014, 20:23

tim spíš si měl dát vědět dřív a nenechávat nic náhodě :) asi je holt někde něco rozbitýho :?
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

no avatar
ramzes
Příspěvky: 3
Registrován: 13.09.2014, 08:07
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: Výpadek internetu a TV Praha - Chodov

15.09.2014, 10:58

Jasný. Chyba i u mě. Ještě se zeptám, mám ještě dneska znovu volat nebo na základě tohohle topicu se začne pracovat na odstranění?

no avatar
centrio
Příspěvky: 107
Registrován: 08.04.2014, 19:19
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: Výpadek internetu a TV Praha - Chodov

15.09.2014, 11:37

ramzes píše:Jasný. Chyba i u mě. Ještě se zeptám, mám ještě dneska znovu volat nebo na základě tohohle topicu se začne pracovat na odstranění?
Dobrý den,
napište do soukromé zprávy technikovi Vaše jméno a příjmění, adresu, číslo smlouvy, telefon a on se Vám ozve nebo napíše zprávu.
Přeji příjemný den
CenTrio

Odpovědět