[TZ] CentroNet využívá nové technologické řešení CALIX

Odpovědět
Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1381
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Centrio internet: 1000/500 Mb/s
Centrio televize: mám
Centrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

[TZ] CentroNet využívá nové technologické řešení CALIX

24.04.2014, 09:40

Praha, 24. dubna 2014 - Společnost evvo s.r.o., autorizovaný partner předního světového výrobce
technologií pro přístupové sítě americké společnosti CALIX, se dohodla na poskytování řešení pro
nově budovanou FTTH síť společnosti CentroNet, a.s. (CentTrio), která je největším alternativním
pražským internetovým a IPTV poskytovatelem. Za dobu svého působení se stala významným
dodavatelem datových služeb pro společnosti v centru hlavního města a od roku 2008 i
alternativním dodavatelem datových služeb pro domácnosti na širokém území Prahy. „V nynější
fázi projektu zahrnuje výstavba cca. 5.000 bytových přípojek. Další etapy se připravují,“ uvádí
Lukáš Hůlka, generální ředitel a místopředseda představenstva společnosti CentroNet.


Nasazení technologie CALIX přímo souvisí se spuštěním služeb na optickém vlákně až do bytu a
poskytováním rychlostí připojení k Internetu až 1 Gbit ve kterém společnost CentroNet vidí jasnou
budoucnost. „Jde nám o to, abychom zákazníkovi poskytli to nejlepší a cenově nejdostupnější
řešení,“ upřesnil Hůlka, který dodal, že to je jedním z důvodů pro výběr řešení společnosti CALIX.
„Toto řešení jsme vybrali na základě důkladných testů, během nichž nás přesvědčily zajímavé funkce
systému. Ty nám pomohou snížit celkové náklady na vlastnictví během následujících let. Konkrétně se
jedná o možnost přepínat zákazníky mezi GPON a Active Ethernet (AE) bez nutnosti výměny
koncových prvků, dále o rychlou a snadnou aktivaci klientů, velmi rozsáhlé možnosti konfigurace QOS
a dalších parametrů pro zajištění kvalitních služeb, jak pro firemní zákazníky, tak pro domácnosti.
Důležitým prvkem výběru je také propracovaný správní systém (CMS) s možností nadstavbových
modulů umožňujících sledování spolu s vyhodnocováním toků zákaznických dat. Další zajímavou
funkcí z našeho pohledu je i možnost vzdáleného přístupu k zákaznickým zařízením (TR-69). To
považujeme za případný zdroj budoucích příjmů nad rámec dnes vybíraných měsíčních paušálů.
Podobných inovativních technologií má CALIX více,“ sdělil Hůlka.
Společnost evvo s.r.o. poskytuje svým zákazníkům nepřetržitou technickou podporu (HelpDesk) 24/7
a provozuje sklad náhradních dílů zaručující minimalizaci délky případných výpadků.
Bližší informace o nabízeném portfoliu technologií naleznete na http://www.calix.com, případně
http://www.evvo.com.

TZ ve formátu PDF je ke stažení zde.
x-rated
CentrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

Odpovědět