Problém s konkrétní aplikací

Odpovědět
no avatar
Ayden
Příspěvky: 11
Registrován: 28.08.2014, 20:32
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 10:37

Zdravím :D , bude to znít velice divně, ale mám problém od 23.11. s konkrétní aplikací jménem League of Legends. Hlásí mi chybu s firewallem, přičemž ve windows je můj firewall vypnutý, stejně jako v antiviru. Internet teče v pohodě, router mám nastavený správně. Prostě se nemůžu připojit pouze na jejich server. Podle všeho to neprochází přes vás :D

no avatar
Ayden
Příspěvky: 11
Registrován: 28.08.2014, 20:32
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 10:54

Další problém: když nastavím google DNS, nikam se nedostanu

no avatar
lotto
Příspěvky: 4
Registrován: 29.11.2014, 10:42
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 11:06

Mám skoro ten samej problem, dokonce jsem se tady zaregestroval jen kvůli němu... Nejde se mi připojit do steamu, nejakým torrentům a jiným hernim servrum, jinak internet šlape v poho a když zkouším připojeni přes mobil tak se do steamu dostávám bez problem. Když jsem uviděl tvuj dotaz tak jsem zkusil zapnout LoL, ale ted ta ma tunu updatu tak že to chvílí potrva :D Jinak jsem na inetu vyčetl že te muže blokovat provajder kvůli šiřéní viru ze tvého IP, tak jim zkus zavolat a zeptat se)

no avatar
Ayden
Příspěvky: 11
Registrován: 28.08.2014, 20:32
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 11:39

Tak mi dej prosím vědět až se ti to pustí, min. v pondělí zavolám :D

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1308
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 15:41

to je zvláštní, mně steam i torrent normálně funguje a jiný DNS používám od nepaměti, aktuálně cesnet :o
195.113.144.194
195.113.144.233
co máte za router? aktualizace fw a reset do výchozího nastavení nepomáhá?
x-rated
CentrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

no avatar
lotto
Příspěvky: 4
Registrován: 29.11.2014, 10:42
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 18:32

V routeru problém být nemůže, protože když se připojuji přímo na kabel tak jsou ty samé chyby, a s mobilem jde všechno v pohodě. Jinak lolko mi nefunguje taky se stejnou chybou... škoda že callcentr o víkendech nefunguje :/

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1308
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 18:38

jo takhle, no tak co problém v počítači? nepoužíváš nějaký zázračný optimalizátory sítě / systému? zkoušels počítač vyčistit ccleanerem (soubory i registry)? ovladač síťovky máš aktuální? systém máš aktualizovanej? na mobilu testuješ s mobilním netem nebo s centriem? co jinej počítač připojenej kabelem?
x-rated
CentrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

no avatar
lotto
Příspěvky: 4
Registrován: 29.11.2014, 10:42
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 21:16

Nope, žádne "zázračné" optimizátory nepouživám :D, zkusil cc a nic, se sítovkou jsem měl nedavno problémy a tehdy jsem ji aktualizoval a vše fungovalo dobře až do ted, a jak říkam internet jde v pohodě až na ty herní servry. Na mobilu to testuji tak že ho použivám jako modem. Ted zkusím ten jinej pc... A i na jiném pc ten samej problem... vypadá to na volaní do centria :/

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1308
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s konkrétní aplikací

29.11.2014, 21:54

jestli je to i na jinym kompu stejný, tak asi nic jinýho nezbejvá, no :?
x-rated
CentrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

no avatar
Ayden
Příspěvky: 11
Registrován: 28.08.2014, 20:32
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Problém s konkrétní aplikací

30.11.2014, 10:38

Tak mě vyřešila problém aktualizace firmwaru na routeru. Nechápu ale, proč vše do 23.11. jelo na té předchozí :D

no avatar
lotto
Příspěvky: 4
Registrován: 29.11.2014, 10:42
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Problém s konkrétní aplikací

30.11.2014, 11:23

Nevím proč, ale dneska mě taky vše funguje, ale routerem to určitě nebylo, možna ten CCC pomohl) Děkuji za pomoc)

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1308
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s konkrétní aplikací

30.11.2014, 14:19

tak hlavně že už to jede :D možná to přešlo samo od sebe
x-rated
CentrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

Odpovědět