logo

Zkušenosti, spokojenost

Vše, co se netýká konkrétních služeb
Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 11.03.2012, 01:15

tohle téma by tu nemělo chybět :) tak co, jaký máte s centriem zkušenosti, ste s nim spokojený? co byste zlepšili nebo změnili? ;)

za mě asi takhle... centrio služby mám od konce prosince po přechodu od upc (hlavně kvůli uploadu) a aspoň zatim sem se všim spokojenej...
- internet jede 24 hodin denně stabilně 90+/90+ (kvůli režimu přenosu 100 Mb/s), měřená odezva 1 ms, takže nemám co vytknout, ale už se těšim na další zrychlení :D
- telefon bez volnejch minut a bez paušálu mi vyhovuje, protože volám úplně minimálně... když sem doma, volám z něj i na mobily, protože koruna za minutu je bezkonkurenční :)
- u televize je asi jediná věc, co mi vadí, že nabídka komplet+ neobsahuje úplně všechny tv stanice - neobsahuje balíčky hd a hd premium... když už sou v ceně dva hd set-top boxy, tak ty 4 kanály aktuálně za 300 už bych považoval za samozřejmost :? jinak kvalita obrazu bez problémů a je super, že obyčejnej hd balíček obsahuje i slovenský hd stanice...

co se týká výpadků, jenom před pár dny bylo něco málo v řádu minut a ohlášený, takže pohoda...
snad chlapi zvážej těch pár hd kanálů navíc aspoň u komplet+ a nadále zachovají přinejmenším stejnou kvalitu služeb, kterou budou dál zvyšovat, i v budoucnu 8-)
kdybych měl hodnotit jako ve škole, tak 1 s fousem za komplet+ :)
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

blackwire
Příspěvky: 102
Registrován: 01.03.2012, 16:38
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Jižní město - Horní Roztyly / Chodov

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod blackwire » 12.03.2012, 14:19

Centrio mám cca 14 dní a zatím si nemůžu stěžovat.

+ Výhody FTTH (symetrická rychlost, latence).Rychlost 50/50 . U mě dosahuje 40+/70+
+ IPTV, možnost "chytat" TV i na počítači.Streamovat kanály do své domácí sítě !
+ Platím o dost méně než u UPC
+ STB nemá HDD (pro někoho nevýhoda).Pokud chci nahrávat mrsknu tam externí a nahrávám.Omezení hlučnosti při odpojeném disku.
+ Počet TV stanic větší než u UPC (včetně HBO a Por** ).Nicméně já se na TV skoro nedívám a když už běží, tak pouštím Discovery, National Geographic apod. popř. dcerka kouká na dětské kanály.
+ IPv6 adresa (to lze brát i za nevýhodu :-D )

- občas výpadek, zaznamenal jsem za cca 14 dní 2.Jeden v řádu minut a druhý cca 1/2 hodiny, což se mě za celou dobu u UPC nestalo.Na druhou stranu nic hrozného.Delší výpadek byl oznámen mailem.
- nefunguje ta jejich videopůjčovna (VOD) je tam snad pouze 1 titul ! Ale jelikož TV zas tolik nesleduji nevadí mě to.
- pomalé přepínání kanálů, mě osobně to nevadí, není to nic hrozného, ale v hodně diskuzích si na to lidé stěžovali.Bohužel je to "by design" to Centrio neovlivní, protože přepínání kanálů se děje na DSLAMech, požadavek od STB k DSLAMu a zpět prostě nějaké ty milisekundy cestuje.Přepíná se mezi jednotlivými multicast proudy a jsou tam tudíž delší prodlevy.
- STB, ten firmware mohl být lépe napsaný.Orientace v menu je trošku těžkopádná, ale dá se na to zvyknout.Na druhou stranu mě ještě STB nezamrzl ani jednou, to STB u UPC byl o dost větší SHIT, zamrzával několikrát denně a jelikož v něm byl disk hučel a hrozně pomalu startoval.
- chvíli trvalo, než jsem si domácí síť "odladil".Můj starý "stovkový" router nestíhal.Musel jsem pořídit "gigovej" , jelikož pracuji v IT tak jsem vědel kde co nastavit, ale u laika bych to viděl jako problém, jelikož je to trošku jiné schéma zapojení.

Na závěr doporučuji hlavně těm, kteří váhají jestli přejít od UPC k Centriu nebo k podobné službě, něco si o tom přečíst (existuje spousta článků i v češtině a většina z nich je napsána pro laiky).
klíčová slova : IPTV, FTTH

Palomo
Příspěvky: 1
Registrován: 15.03.2012, 12:32
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Palomo » 15.03.2012, 12:53

Ahoj.
Zatím roční zkušenost s Centriem.
Jsem velice rád že vzniklo toto forum.
Dík že si x-rated dal tu práci a vytvořil tady prostor pro rady - informace a kecy kolem centria.
Hodně pevných nervů všem uživatelům tohoto fora a centria přeji :)

Majky___
Příspěvky: 1
Registrován: 30.03.2012, 20:44
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Majky___ » 30.03.2012, 20:57

Centrio mám pár hodin - 100Mb/100Mb, TV komplet+, Volaní bez paušálu.


Odpoledne sem byl spokojenej, bohužel ted sem se dozvědel, že mi bylo přidělano číslo nějaké paní, která neplatila za služby Centriu, potvrdit to nemohu ale prý pravděpodobně to tak bude, napsal sem mail na info takže uvidím jak se to bude vyvíjet dál.
Takže mě stále někdo volá a otravuje mě, s tím že nechape proč mam cizí číslo, to opravdu není moc přijemné po několika hodinách od připojení technika, doufám že se to brzy vyřeší.
Jinak oproti UPC je lepší snad všechno, možná až na setopbox, nelíbí se mi jak to je pomalý při prehazovaní programů na novou stranu, zpomalená odezva -několikrát zmačknu dolů a naskočí to za 3-4 vteřiny nebo to přeskakuje uplně jinak.
Ale zatím spokojenej nejsem, to se dá pochopit, že? :D :mrgreen:

Internet beží pěkně co k tomu dodat

- Obrázek

petra238
Příspěvky: 1
Registrován: 06.04.2012, 12:43
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod petra238 » 06.04.2012, 12:47

Služby cenrio mám asi rok, zatím žádný velký problém nenastal, až na detaily ohledně výpadků, info o něm přišlo po tom co byl opraven :) (naštěstí trval asi jen 2 hodiny). Jinak komunikace s nimi je v pohodě a stěžovat si nemůžu.

moni5555
Příspěvky: 1
Registrován: 03.05.2012, 13:15
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod moni5555 » 03.05.2012, 13:22

Dobrý den všem, Centrio máme už rok a půl a zatím je vše v normě. Předtím jsme doma měli TO2 a o nic lepší nebyli. Měnili jsme tarif a rovnou prodlužovali smlouvu a musím říct že vše proběhlo v pohodě, jak komunikace , tak změny tarifu. Hezky den, Monika

skiller1988
Příspěvky: 1
Registrován: 10.05.2012, 09:57
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod skiller1988 » 10.05.2012, 10:09

Zdravim vsechny. Centrio vyuzivame cca 5 mesicu a zatim jsem naprosto spokojen. Momentalne se poohlizim po pevnem cisle, takze asi od nich vezmu i telefon, uvidime co nabidnou. Posledni vypadek sice trval asi pul dne, ale slecna na call centru mi vse mile a vstricne vysvetlila, takze jsem to ani nejak zasadne neresil. Hezky den

churos
Příspěvky: 2
Registrován: 15.05.2012, 15:41
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Praha 5 - Hlubočepy

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod churos » 15.05.2012, 16:21

Mno ja mam za od března do dnes takovou zkušenost, že jsem raději s Centriem spolupráci ukončil a přešel k jinému operátorovi.

Jsem na Barrandově a mam do nich kontektivitu 30/30 cca rok. Byly doby, kdy reálně to podle speedtestu bylo 30/60 naprosto bez problémů a oproti svým vlastním serverů které mám v telehousu jsem těchto rychlostí i dosahoval.

Problémy nastali už v únoru, kdy mě centrio z ničeho nic odstřihlo. Po telefonu odmítli říct co je a že musí přijet technik něco proměřit. od pátku jsem čekal do středy. Výsledek - prý tam teče moc packetů za vteřinu a zabíjí jim to switch. Po dvou hodinách testování se na nic nepřišlo, službu zprovoznili. To že by ji zprovoznili po telefonu a stechnikem jsme to zkusili zapnout, nechtěli ani slyšet, přitom kvůli tomu nemusel být výjezd.

Další nastali nekdy v březnu, kdy už jsem si na routeru zapnul debug log, abych viděl co se děje a zjistím, že po 22 hodině začnou DHCP přidělovat adresu na 5minut, po 2,5 minutě si router žádá o novou a tu 15 - 20 -30 minut nedostane a pak zase ano. toto trva presne do 8.00 rano kdy to najednou dostane ip adresu na 8 hodin :-( To neni zrovna funkcni internet :-(

De fakto od brezna se mi povedlo na speedtestu jednou nebo 2x prejit pres 20/20 vetsinou je to tak 5/8. Po republeice je to lepsi, zahranicni konektivita je zoufala.

Podotykam ze kolega ma Centrio na stodulkach a takove problemy jako ja nezaznamenal, dokonce jsme si prohodili i koncove routery, jestli to neni zarizenimi, ale neni, na Barrandove maji neco shnileho a nechteji to resit.

Pro mne definitivni teckou byl prechod z verejne IP4 na vnitrni IP4, cimz mi bez varovani zruslili pristup na domaci technologie a po tydenim nedovolani se na heldesk, nereakce na e-maily jsem proste poslal vypoved a presel k nekomu jinemu, nastesti v Praze to problem neni

fischlk
Příspěvky: 184
Registrován: 31.03.2012, 12:35
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Petrovice

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod fischlk » 15.05.2012, 21:17

bud rad ze pri prechodu z verejne ip4 na vnitrni ip4 jsi se na helpdesk nedovolal.

Ja mel to stesti se dovolat k nejakemu arogantnimu smejdovi co jak kolovratek opakoval ze 10.x.x.x je taky internet a ze pro domaci ucely to splnuje vse co tvrdej na netu a ze mi nic vlastne negarantujou a bla bla....

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 05.06.2012, 19:59

vadí mi, že obchodní ředitel centronetu lukáš hůlka svý zákazníky ignoruje a neodpovídá jim na emaily :? kdyby to bylo kvůli nějaký kravině, ale pokud na klientskym nevědí, aspoň zabučet by moh :?
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

churos
Příspěvky: 2
Registrován: 15.05.2012, 15:41
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Praha 5 - Hlubočepy

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod churos » 03.07.2012, 14:35

Mno tak Centrio mne dorazilo včerejším dopisem kdy akceptovali mou výpověď (důvody viz. příspěvek výše), nicméně ne dle bodu 8.3. ale podle bodu 8.1 všeobecných podmínek, kdy si sami každoročně prodlužují úvazek na 12 měsíců a tím pádem mi službu ukončí k 23.2.2013, do té doby ji musím platit.

Dle pokynů ČTÚ jsem podal reklamaci výpovědi, tak jsem zvědavý jak to dopadne. Nicméně jsem se rozhlédl po internetu a od dubna tohoto roku se objevilo spousty nasraných lidí, kterým stejnou bejkárnu Centrio provedlo. Evidentně mafiánské praktiky. Přitom jsem konzultoval výpověď s dvěma obchodníky Centronetu a na tuto možnou klauzuli mě, dle mého názoru záměrně, zamlčeli.

Protože nepředpokládám, kladné vyřízení, pokud má někdo podobný problém, nechť mě kontaktuje na churos@post.cz, abychom na nekalé obchodní praktiky upozornili ČTÚ a ČOI, aby si ty vydělané peníze CentroNet a pan Hůlka pěkně užili.

AvOvA
Příspěvky: 20
Registrován: 17.05.2012, 00:09
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod AvOvA » 06.07.2012, 02:21

Automatické prodloužení úvazku? No to snad ne... Slušná společnost takovéhle praktiky nezavádí. Teď mě jen mrzí, že nemám po ruce smlouvy, abych se na tyhle dva odstavce podíval.
Asus RT-N56U

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 06.07.2012, 02:35

podmínky sou tady... a já si myslel, že je timhle prodlužováním závazku centrio známý :) ale tak pořád lepší prodlužování o 12 měsíců než třeba jinde natvrdo 3 roky...
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

AvOvA
Příspěvky: 20
Registrován: 17.05.2012, 00:09
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod AvOvA » 07.07.2012, 00:52

To tedy nevím kde to prodlužují na 3 roky, ale už jsem nějakými společnostmi prošel a žádná takovouhle pitomost nepraktikovala.
Asus RT-N56U

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 07.07.2012, 00:59

jinde natvrdo na 3 roky sem myslel defaultní závazek bez dalšího prodlužování :)
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

prumerny_uzivatel
Příspěvky: 2
Registrován: 24.07.2012, 09:25
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod prumerny_uzivatel » 24.07.2012, 09:53

v papiru je to napsany, u smluv s uvazkem je potreba vypoved podat nejpozdeji 1 mesic pred dnem, kterym uvazek konci, jinak se prodluzuje na dalsi rok

Uživatelský avatar
Spirit
Příspěvky: 15
Registrován: 01.09.2012, 09:30
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Spirit » 01.09.2012, 10:22

Také přidám svůj názor... k Centriu jsem přešel (překvapivě :) od UPC v květnu 2008 (tedy už leccos pamatuju :D např. tři přestěhování centrály)
od té doby bylo pár výpadků, nejdelší až teď před třemi týdny, kdy vyhořela trafo stanice PRE (od noci do 15)

Jinak naprostá spokojenost, mám Trio+ (bez úvazku) ... zvažoval jsem přechod na nižší tarif avšak že k tomu je třeba se dostavit na centrálu, tak jsem to zatím neřešil.
Obrázek

johnz123
Příspěvky: 2
Registrován: 26.10.2012, 11:33
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod johnz123 » 26.10.2012, 11:33

Dobrý den,

po roce neustálého utahování (opravdu mi za dveřmi stáli 4x jako jehovisti) mě tato společnost utáhla na nízkou cenu. odstoupil jsem od smlouvy u UPC a podepsal dvouletou smlouvu u nich. Je to měsíc a půl, kterého ze srdce lituji. U UPC jsem mel 120/12 zde je 100/100. U UPC jsem stahoval kolem 80Mbps u Centria se stezi dostanu na 50 (neni to routerem, router pouzivam stejny a měřil jsem i napřímo) a to ani v noci!! Rychlost downloadu se jednou dostala na 75Mbps - když jsem si stěžoval a technik nám domů přijel přeměřit rychlost osobně. Všechno v pořádku není co řešit. Internet od této společnosti po 6 týdnech užívání doporučuji pouze v případě, že si tak maximálně přečtete zprávy. BTW: Do baráku je tažená optika, nevím jeslti to mají všude ale je to opravdu ubohý.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 26.10.2012, 12:36

možná někde došlo k nedorozumění nebo chybě, ale v profilu máš uvedeno 60 Mb/s, v takovym případě je 75 Mb/s docela nad rámec :o pod 60 by to ale klesat nemělo...
já mám centrio už desátej měsíc a rychlost byla po celou dobu v pořádku, výpadek jenom jeden předem hlášenej...

Obrázek
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

fischlk
Příspěvky: 184
Registrován: 31.03.2012, 12:35
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Petrovice

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod fischlk » 28.10.2012, 19:02

tak nejak - stahovaci servery me mojich 50MB v pohode dodaj.
Latence 1-2 ms do NIXu se neda s 20ms u UPC VUBEC srovnat.
A symentrie taky ne... Kdo nekdy odesilal 1gb do fotosberny vi o cem je rec.
(Posilal jsem fotoknuhu o 80 stranach - archiv mel skoro giga)

Tester_0
Příspěvky: 12
Registrován: 08.11.2012, 15:57
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Tester_0 » 08.11.2012, 17:03

Dobrý den,
Rád bych se tu poděli se svojí zkušeností ne z pohledu technického, ale spíše z pohledu přístupu f. Centrio k zákazníkovy.
Takovou ignoraci zákazníka jsem ještě nezažil, od pondělí mám nefunkční jejich služby jediný kontak, který na ně jsem schopen sehnat, je na jejich Klientském centrum, kde jediné co mi řeknou je, že se mi co nejdříve ozve technik ....


Již skoro dva týdny, se potýkám s funkčností internetového připojení a s tím spojených ostatní služeb.
Po nahlášení, po třech dnech a dvou urgencích, dorazil ke mě technik, jediné o co se zajímal, bylo jak a jaké zařízení mám do jejich sítě připojeny, dále pak jak mám nastaven můj AP router, jaké zabezpečení používám ..... nechal jsem ho, sic mi jeho jednání připadalo dost divné (sám dělám v oboru IT již skoro 20 let) ..... asi po půl hodině se mi z něj podařilo dostat, že jsem prý velký hacker a shazuji celou síť na našem sídlišti a že mě vlastně odpojili oni, když jsem se ptal proč až teď, že současnou konfiguraci používám bez problémů již několik měsíců, tak nebyl schopen odpovědět.... po další půl hodině z něj vypadlo, že problém je vlastně v tom, že podle nich, mám na přímo připojeno více jak tři zařízení , což jak sám viděl pravda není, na přímo mám jen 2 setoboxy a ostatní pak za AP ruterem .... nastavení mého AP kontroloval s kolegou .... takže po hodině a půl odešel s tím, že mám vadný AP router a že se nejspíš nechová jako router, i když tak je nastaven a že pokud budu mít zapojeny jen tři zařízení bude mi to fungovat ....sice nevím, jak je to technicky možné, ale už jsem se setkal v oblasti IT s ledasčím ... fungoval jsem tedy v tomto režimu několik dní ... v neděli jsem měl chvilku času, tak jsem do AP routeru nahrál nový FW a resetoval do továrního nastavení a nastavil vše znovu a postupně zapnul všechny svoje zařízení ejhle najednou vše fungovalo ... neradoval jsem se ale dlouho, asi po 20 hodinách mě opět odpojily a bohužel, ani když vše odpojím, linka nenaskočí ... zavolel jsem tedy opět na Klientské centrum...ale co je nejhorší, nikdo z Centria se mnou nekomunikuje .. volám na Klientském centrum (bohužel jiný kontakt se mi nepodařilo sehnat) každý den a po každé se mi dostalo jiné odpovědi .. .technik se ozve zítra, mají toho hodně, jsou na školení, máme velký výpadek.... a vrchol byl, když mi jeden operátor ukončil hovor doslova "praštěním sluchátka".

Nemáte někdo jakýkoliv jiný kontakt na tuto firmu, na někoho, kdo by to se mnou začal řešit. Mohu se sice osobně zastavit přímo na jejich centrále, ale to by v mém současném stavu "naštvání" nemuselo dobře dopadnout. .... nechci snad tak mnoho, jen aby se mnou začali komunikovat....

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 08.11.2012, 19:03

nedávno rozesílali email, asi nebudeš sám, kdo má tyhle potíže, trochu se to řeší v tomhle tématu, ale těžko říct, kde je problém, možná to souvisí s jejich slavnym přecházením na NAT... co za router máš?
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

fischlk
Příspěvky: 184
Registrován: 31.03.2012, 12:35
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Petrovice

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod fischlk » 08.11.2012, 19:17

jsem si rikal co to tam melou za ... ohledne Belkin a Tenda. Takze predpokladam ze to nejakym zpusobem meni MAC adresu podle pripojenych klientu a jim to switche/routery nezvladaji.
To ze to schodi sit na celem sidlisti celkem v jejich siti chapu :-) Po te co nastaveni MAC/pevna udela to same :-D
Jinak ten druhy thread jsme pekne "off topicovali" bych ho ani nelinkoval...

Tester_0
Příspěvky: 12
Registrován: 08.11.2012, 15:57
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Tester_0 » 09.11.2012, 08:10

x-rated píše:nedávno rozesílali email, asi nebudeš sám, kdo má tyhle potíže, trochu se to řeší v tomhle tématu, ale těžko říct, kde je problém, možná to souvisí s jejich slavnym přecházením na NAT... co za router máš?
jj, o tom emailu vím, beru ze můžou být trůzné technické problémy, ale co mě dostává, je naprostá ignorace z jejich strany ... mám to již pátý den odpojený a nikdo se mi neozval .. a to jim volám tak dvakrát deně...

Za routrem mám všechno možné, od lelevize po mobilní telefon, ale to by jim mělo být jedno

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 09.11.2012, 09:41

myslel sem jejich NAT pro zákazníky, co je za tim tvym je úplně jedno...
jestli ignorujou nebo pokaždý tvrděj něco jinýho, tak možná sami netušej, co přesně je za problém... kdo ví :?
mě teda zatim naštěstí neodpojujou, ale od tý doby, co zavedli NAT, tak to stojí za prd - věčný čekání na free stahování, zpomalení přenosů přes skype z několika MB/s na pár KB/s, sousedovi prej blbnou některý online hry :roll:
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

fischlk
Příspěvky: 184
Registrován: 31.03.2012, 12:35
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Petrovice

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod fischlk » 09.11.2012, 09:59

oni v siti maji hodne spatnej monitoring bych rekl...

rok zpet byl nejaky vypadek a furt rikali ble ble nakonec prijel smudla neco udelal dole v rozvodne (podle casu tak maximalne reset :-) a jelo to...

Tester_0
Příspěvky: 12
Registrován: 08.11.2012, 15:57
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Tester_0 » 09.11.2012, 12:27

Tak mi právě volal "technik páteřní sítě" ... a řekl mi, že jestli ještě jednou připojím ten můj router do síťě, tak mi dají výpověď a pokutu. :shock: .
Když jsem se ptal, co je s tím za problém, tak řekl, že shazuje celou síť, když jsem od něch chtěl blizší specifikaco, tak řekl, že neví a zopakoval mi, dají výpověď.
Pak mi chvíli tvrdil, že to co mám, není router a když jsem se ho zeptal, jestli ví, co mám za typ routeru, tak řekl, že ne, ale že ho podle MAC adresy nenašli:?
Pak jsem se ho zeptal, proč to vadí až teď, když to mám stejně zapojeno již více jak půl roku ... že prý celou dobu hledali, kdo to shazuje 8-)
Tak jsem si od něj nechal všechno toto poslat na email, tak jsem zvědav, co vyplodí. .... samozřejmě žádná omluva, že mi toto třeba mohli říct již v pondělí ....
Ach jo, náš zákazník náš sluha .... bohužel v tuto chvíli nemám v okolí jinou možnost, jinak bych už u nich nebyl.......

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 09.11.2012, 12:37

jakej máš teda ten router?
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

fischlk
Příspěvky: 184
Registrován: 31.03.2012, 12:35
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Petrovice

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod fischlk » 09.11.2012, 12:42

to me zajima - napis prosim typ routeru a verzi firmware...

EDIT: Pozadej je o popsani pro ucel reklamace routeru... a jdi na vyrobce....

Tester_0
Příspěvky: 12
Registrován: 08.11.2012, 15:57
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Tester_0 » 09.11.2012, 12:51

není to žádný "noname" - airlive AP60
FM aktální oficiální

http://cz.airlive.com/product/AP60

jj, chi to reklamovat, ale obávám se, že to jejich vyjádření nebude za moc stát.


Sehnal jsem ten samý typ, jiný kousek, tak ho dneska vyzkouším ... no možná rači až v neděli.

fischlk
Příspěvky: 184
Registrován: 31.03.2012, 12:35
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Petrovice

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod fischlk » 09.11.2012, 13:04

predpokladam ze ho mas nastaven v rezimu "AP router" tj LAN0/WAN pripojen do switche od Centria.

priznam se ze podle popisu bych toto jako domaci router nezvolil... jedna se primarne o Air Clienta... a podle popisu neni jasne zda v rezimu AP se vubec muze pouzivat LAN porty jako celek.

EDIT: ono to nema firewall co? Ma to teda vubec NAT???

Tester_0
Příspěvky: 12
Registrován: 08.11.2012, 15:57
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Tester_0 » 09.11.2012, 15:10

jj, jako "AP router", NAT tam je a funguje, to bylo to první co jsem kontroloval, zařízení za ním, dostávala "mojí" IP.
... ale i kdyby tam nebyl, tak ať mi netvrdí, že připojením více zařízení na přímo jim shazuji celou síť :)

PS: nevybíral jsem si ho, bral jsem ho spíš z nouze, měl jsem Asuse a odešel :)

fischlk
Příspěvky: 184
Registrován: 31.03.2012, 12:35
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Petrovice

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod fischlk » 09.11.2012, 16:09

mas tam seznam "komu" to dava IP? Jestli nahodou nerozdavas DHCP i ven sousedum :-)

Tester_0
Příspěvky: 12
Registrován: 08.11.2012, 15:57
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod Tester_0 » 09.11.2012, 16:33

:D , jen sobě :))))

Jinak písemné vyjádření od nich zatím samozřejmě nedorazilo.

fischlk
Příspěvky: 184
Registrován: 31.03.2012, 12:35
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám
Bydliště: Petrovice

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod fischlk » 09.11.2012, 17:31

protoze ja podle manualu co k tomu je na web mam pochybnost ze se jedna opravdu o klientke zarizeni vhodne jako router/firewall. (neni tam volba firewall - alepson podle manualu....)
takze bych rad videl wiresharka z ho... jestli to ven posila trafic z jedne MAC nebo zda to replikuje MAC adresy vnitrni site apod...

btw: psal jsem panu Kubovi at mi rekne vice ohledne problemu s Tenda/Belkin - abych pravdu rekl nechapu jak to muze "poskodit sit".

Poskozni site si dovedu predstavit nasledovne: (je to ale davno co jsem se o site zajimal vice...)

1) parazitni DHCP - jasny pruser....
2) nekoretni chovani k MAC/ARP ale to by mel stejne odchytit jejich swithc dole (celkem me desi ze nemaj implementovany nejaky druh VLANu)

Oni maj dole snad profi device a ne SOHO s malou pameti na MAC adresy, takze ani kdybys posilal unikatnich 1000 MAC adress by to nemelo zahltit routery/switche aby to neco posralo.

3) Pak teoreticky kdybysis nastavil pevnou IP tak by to mohlo delat neplechu.

4) to je ten jejich tajemny duvod :-)

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 13.11.2012, 08:42

takhle vypadá přenos z centria do centria přes skype po zavedení NATu 8-) skutečně to trvalo těch 15 minut :D vzdálenost - 5 vchodů, mimo centrio síť to frčí o dost rychlejc...

=====
edit
=====
dneska je 24.11. a zdá se, že to po skypu posílá už zase svižně :shock:
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

johnz123
Příspěvky: 2
Registrován: 26.10.2012, 11:33
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod johnz123 » 25.11.2012, 19:46

x-rated píše:možná někde došlo k nedorozumění nebo chybě, ale v profilu máš uvedeno 60 Mb/s, v takovym případě je 75 Mb/s docela nad rámec :o pod 60 by to ale klesat nemělo...
já mám centrio už desátej měsíc a rychlost byla po celou dobu v pořádku, výpadek jenom jeden předem hlášenej...

[ Obrázek ]

V profilu mam 60/60, protože možnost 100/100 tam tuším nebyla :) Nejsem blbej, vím co mám objednáno a vím, co mám ve smlouvě. Jen oni ze mě dělají šaška... Naposledy mě odrovnal jejich dokonalý helpdesk, kdy mi nezvedli teleofn (nedočkal se mse ani záznamníku), tak sem poslal email, který zůstal naprosto bez reakce. Sem opravdu nadšen, žýe jsem se upsal této firmě. Nechci být za parchanta...ale smlouva je psaná na mě a podepsaná mým spolubydlícím (nebyl jsem v době instalace doma, vzhledem k tomu, že technik se dostavil až při čtvrtém domluveném datu a ještě o hodinu a půl později), takže jestli se honem nezačne něco dít tak jim prostě zavolám, že mezi námi žádný smluvní vztah prostě není a že už o jejich služby nemám zájem.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 04.01.2013, 12:28

dodatečně sem vložil anketu 8-)
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

schnauzer
Příspěvky: 1
Registrován: 25.01.2013, 21:27
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod schnauzer » 25.01.2013, 21:39

Dnes nám Centrio oznámilo, že nám odpojilo net, "protože je náš router Tenda nekompatibilní s internetem a ruší jim distribuci televize".
Nemáte nějakou zkušenost, kde může býát zakopán pes? Nějaké VF rušení??, ale to by muselo být sakra silný, aby to rozhodilo IPTV,
nebo generujou Tendy nějaký extrémní traffic na WAN straně i bez provozu, což přetěžuje Centriacké routery??
Router máme už 3/4 roku stejný, stejně nastavený, žádný NAT, porforwarding, nic. doteď si Centrio nestěžovalo.
Navíc je na něm minimální provoz (1-2 notebooky cca 1-2x měsičně asi hodinu, maily, web). Zbytek doby na něm není připojeno nic!
Něříkám, že je Tenda super značka, ale moc se mi nechce měnit router jen proto, že se Centriu Tenda "nelíbí". Máme totiž koupené 2ks, abychom mohli v případě poruchy hned nasadit druhý a uměla to udělat i "cvičená opice" (oba mají nahranou identickou konfiguraci, jeden je připojen a druhý leží jako záloha v šuplíku).
Máte někdo zkušenosti s tímto problémem? Pokud jo, je nějaké řešení, v nejhorším v koupi jiného routeru? Jakého?
Díky!
Schnauzer.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 25.01.2013, 22:07

tady se o tom píše, každopádně to byla hodně, hodně špatná investice, naštěstí jenom pár stovek...
fajn routery dělá třeba asus, u tp-linku pozor na starší řadu, která nepodporuje a nejspíš ani podporovat IPv6 nebude (ve firmwaru výrobce), což bude zanedlouho problém...
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

repulsive
Příspěvky: 4
Registrován: 26.02.2013, 17:34
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod repulsive » 26.02.2013, 17:55

moje zkušenosti s internetem od Centrio:

- po technické stránce dobrá zkušenost - ve srovnání s UPC málo výpadků
- problém s webem - HTML (ne-Flash) verze není aktualizovaná
- problém s telefonní linkou kontaktního centra - často spojení upadne ještě předtím, než to operátor zvedne - buďto nějaká technická porucha, nebo to operátoři "típou" skrytým číslům (např. při volání přes skype). ovšem v této fázi se už hovor účtuje.
- klientské centrum často nereaguje na dotazy klienta i v případě, že jde o e-mail opatřený platným elektronickým podpisem. asi by bylo dobré zavést systém ticketů..
- každá faktura má jiný variabilní symbol.. to jistě zpřehleduňuje systém poskytovateli, ale komplikuje platby klientovi
- nehorázné jednání s klienty co se týče cen služeb - zdražování bez uvedení nových cen v ceníku (tj. porušování vlastních všeobecných podmínek)
- potřeba řešit některé věci přímo s gen. ředitelem, např. když vám špatně stanoví termín ukončení dodávky služeb po výpovědi klienta. gen. ředitel nereaguje

repulsive
Příspěvky: 4
Registrován: 26.02.2013, 17:34
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod repulsive » 26.02.2013, 18:03

schnauzer píše:Dnes nám Centrio oznámilo, že nám odpojilo net, "protože je náš router Tenda nekompatibilní s internetem a ruší jim distribuci televize".
Nemáte nějakou zkušenost, kde může býát zakopán pes? Nějaké VF rušení?? ...
zkusil bych se doptat na tech@centronet.cz (ikdyž s techniky moc zkušenost nemám.. jen jsem se jednou ptal, jak je to s podporou IPv6 a odpověděli mi, že ji neplánují)

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 26.02.2013, 18:44

zavedení ipv6 naštěstí nezáleží na tom, jestli někdo chce nebo nechce, ipv6 je internetovej protokol a bez internetovýho protokolu nelze internet provozovat :D co sem se dozvěděl já cca dva měsíce zpátky, na ipv6 by mělo dojít snad do konce tohohle roku...
jinak ta komunikace...
- na poslední email pro info@centrio.cz sem do dneška nedostal odpověď, je to už dva tejdny a nepředpokládám, že bych se jí měl dočkat
- komunikace s panem ředitelem je možná jenom jednostranně - od něj směrem k nám... já měl tu čest zatim jenom jednou a to na potvrzovacím dopisu ohledně výpovědi, kterej nejspíš sám vlastnoručně podepsal (bylo to propiskou)
- telefonicky sem je už dlouho nekontaktoval, ale dřív sem se normálně dovolal, nevim, jak teď :)
musíme doufat, že všechno bude fungovat bez problémů a držet pusinku a krok :)
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

repulsive
Příspěvky: 4
Registrován: 26.02.2013, 17:34
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod repulsive » 26.02.2013, 20:08

pane x-rated, těm, kteří nějakých důvodů "držet pusinku a krok" musí, těm tedy nezávidím, a doufám, že jich bude. vzhledem k roustoucímu všeobecnému uvědomnění a rostoucí konkurenci, ubývat. společnost, která, jak už tady někdo uváděl provádí "mafiánské praktiky" (asi to nebude úplně přesné označení) , takové pšenka asi moc nepokvete.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 26.02.2013, 20:30

já spíš doufám, že se něco v tomhle směru zlepší na straně centria :) byla by škoda přicházet o lidi kvůli špatný komunikaci, když služby sou fajn...
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(

informer
Příspěvky: 56
Registrován: 11.12.2012, 10:04
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod informer » 29.03.2013, 13:44

Všimli jste si, že mají na Centriu na zákaznické lince novou plechovou hubu?

cerv007
Příspěvky: 5
Registrován: 27.05.2013, 10:34
CenTrio internet: nemám
CenTrio televize: nemám
CenTrio telefon: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod cerv007 » 27.05.2013, 11:02

Ja jsem bohužel za NATem, který zahazuje VOIP pakety kam se mu libí, tedy nefunguje mi můj VOIP provider, sdělení Centria bylo, ať si vemu telefon od nich...to je opravdu špatné řešení, nezažil jsme jineho operatora, který by toto blokoval, vlastní řešení je si udelat doma VPN a routovat se přes pracovní sít...ale ochota to řešit je opravdu špatná.

Pak se mi nelíbí, že nový zakazníka ma internet s TV kolem 400Kc a stavající se zrušenou slevou za 750Kč.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1287
Registrován: 10.01.2012, 10:13
CenTrio internet: 1000/500 Mb/s
CenTrio televize: mám
CenTrio telefon: mám
Bydliště: Praha 8 Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

Příspěvekod x-rated » 23.03.2016, 12:50

tak to tady po třech letech trochu oživíme :)
u mě je to za 2 :D
internet je boží, televize už se díkybohu neupscaluje, ale pořád máme dvě nabídky komplet a ani jedna nemá kompletně všechny televizní stanice :roll:
a další problém - u centria je asi miliarda různejch doplňkovejch balíčků, který se i vzájemně překrejvají a který jako jediný obsahujou hd verze programů, co máme v nízký kvalitě v základních tarifech :? když už je ten program v základním balíku v sd, tak by tam měl bejt i v hd :| nějakej skutečně kompletní balík za 1500 jako u upc s nejrychlejším internetem a úplně všema tv stanicema by snad udělat šel :(
x-rated
CenTrioZone.cz admin
admin@centriozone.cz
Obrázek
tak přesně takhle už centrio internet nejede :(


Zpět na „Novinky a všeobecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron
Máte dotazy nebo připomínky? Rádi Vám poradíme.
Zdarma se přihlásit