Zkušenosti, spokojenost

no avatar
repulsive
Příspěvky: 4
Registrován: 26.02.2013, 17:34
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

26.02.2013, 17:55

moje zkušenosti s internetem od Centrio:

- po technické stránce dobrá zkušenost - ve srovnání s UPC málo výpadků
- problém s webem - HTML (ne-Flash) verze není aktualizovaná
- problém s telefonní linkou kontaktního centra - často spojení upadne ještě předtím, než to operátor zvedne - buďto nějaká technická porucha, nebo to operátoři "típou" skrytým číslům (např. při volání přes skype). ovšem v této fázi se už hovor účtuje.
- klientské centrum často nereaguje na dotazy klienta i v případě, že jde o e-mail opatřený platným elektronickým podpisem. asi by bylo dobré zavést systém ticketů..
- každá faktura má jiný variabilní symbol.. to jistě zpřehleduňuje systém poskytovateli, ale komplikuje platby klientovi
- nehorázné jednání s klienty co se týče cen služeb - zdražování bez uvedení nových cen v ceníku (tj. porušování vlastních všeobecných podmínek)
- potřeba řešit některé věci přímo s gen. ředitelem, např. když vám špatně stanoví termín ukončení dodávky služeb po výpovědi klienta. gen. ředitel nereaguje

no avatar
repulsive
Příspěvky: 4
Registrován: 26.02.2013, 17:34
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

26.02.2013, 18:03

schnauzer píše:Dnes nám Centrio oznámilo, že nám odpojilo net, "protože je náš router Tenda nekompatibilní s internetem a ruší jim distribuci televize".
Nemáte nějakou zkušenost, kde může býát zakopán pes? Nějaké VF rušení?? ...
zkusil bych se doptat na tech@centronet.cz (ikdyž s techniky moc zkušenost nemám.. jen jsem se jednou ptal, jak je to s podporou IPv6 a odpověděli mi, že ji neplánují)

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1500
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

26.02.2013, 18:44

zavedení ipv6 naštěstí nezáleží na tom, jestli někdo chce nebo nechce, ipv6 je internetovej protokol a bez internetovýho protokolu nelze internet provozovat :D co sem se dozvěděl já cca dva měsíce zpátky, na ipv6 by mělo dojít snad do konce tohohle roku...
jinak ta komunikace...
- na poslední email pro info@centrio.cz sem do dneška nedostal odpověď, je to už dva tejdny a nepředpokládám, že bych se jí měl dočkat
- komunikace s panem ředitelem je možná jenom jednostranně - od něj směrem k nám... já měl tu čest zatim jenom jednou a to na potvrzovacím dopisu ohledně výpovědi, kterej nejspíš sám vlastnoručně podepsal (bylo to propiskou)
- telefonicky sem je už dlouho nekontaktoval, ale dřív sem se normálně dovolal, nevim, jak teď :)
musíme doufat, že všechno bude fungovat bez problémů a držet pusinku a krok :)
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

no avatar
repulsive
Příspěvky: 4
Registrován: 26.02.2013, 17:34
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

26.02.2013, 20:08

pane x-rated, těm, kteří nějakých důvodů "držet pusinku a krok" musí, těm tedy nezávidím, a doufám, že jich bude. vzhledem k roustoucímu všeobecnému uvědomnění a rostoucí konkurenci, ubývat. společnost, která, jak už tady někdo uváděl provádí "mafiánské praktiky" (asi to nebude úplně přesné označení) , takové pšenka asi moc nepokvete.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1500
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

26.02.2013, 20:30

já spíš doufám, že se něco v tomhle směru zlepší na straně centria :) byla by škoda přicházet o lidi kvůli špatný komunikaci, když služby sou fajn...
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

no avatar
informer
Příspěvky: 56
Registrován: 11.12.2012, 10:04
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

29.03.2013, 13:44

Všimli jste si, že mají na Centriu na zákaznické lince novou plechovou hubu?

no avatar
cerv007
Příspěvky: 5
Registrován: 27.05.2013, 10:34
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: Zkušenosti, spokojenost

27.05.2013, 11:02

Ja jsem bohužel za NATem, který zahazuje VOIP pakety kam se mu libí, tedy nefunguje mi můj VOIP provider, sdělení Centria bylo, ať si vemu telefon od nich...to je opravdu špatné řešení, nezažil jsme jineho operatora, který by toto blokoval, vlastní řešení je si udelat doma VPN a routovat se přes pracovní sít...ale ochota to řešit je opravdu špatná.

Pak se mi nelíbí, že nový zakazníka ma internet s TV kolem 400Kc a stavající se zrušenou slevou za 750Kč.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1500
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti, spokojenost

23.03.2016, 12:50

tak to tady po třech letech trochu oživíme :)
u mě je to za 2 :D
internet je boží, televize už se díkybohu neupscaluje, ale pořád máme dvě nabídky komplet a ani jedna nemá kompletně všechny televizní stanice :roll:
a další problém - u centria je asi miliarda různejch doplňkovejch balíčků, který se i vzájemně překrejvají a který jako jediný obsahujou hd verze programů, co máme v nízký kvalitě v základních tarifech :? když už je ten program v základním balíku v sd, tak by tam měl bejt i v hd :| nějakej skutečně kompletní balík za 1500 jako u upc s nejrychlejším internetem a úplně všema tv stanicema by snad udělat šel :(
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

Odpovědět