Stránka 1 z 1

Zmena ceny

Napsal: 29.04.2014, 17:55
od fischlk
Tak me dnes cekal dopis ve schrance ze nam Centrio "upravuje" cenu. Pokud nekdo ceka ze treba smerem dolu kdyz uz nedavaj pevne IP ale NATujou (tj. pevne muzou prodat) tak se myli ;-)

Re: Zmena ceny

Napsal: 29.04.2014, 18:01
od x-rated
nj, ta čnb to zazdila :roll: ale tak můžeme bejt rádi, že je to jenom o 39 kč, mohlo to dopadnout i hůř :|

Re: Zmena ceny

Napsal: 29.04.2014, 19:33
od Ladicek
Společnost CentroNet hlavně měla v zájmu serióznosti své klienty upozornit na ustanovení 8.18 Všeobecných podmínek, že mohou ke dni 31.května 2014 bez uplatnění sankcí ukončit svoje smlouvy, jelikož se jedná o zásadní změnu smluvních podmínek, tj.ceny. Nemusejí tedy dodržet minimální dobu odběru služby.

Ve smyslu článku 8.18 Všeobecných podmínek není zákazník povinen jednostranně oznámenou změnu ceny akceptovat a může smluvní vztah ukončit, a to bez uplatnění sankcí, bez dodržení minimální doby smlouvy atp.

Re: Zmena ceny

Napsal: 29.04.2014, 19:50
od fischlk
klasika, o tom se nerika (ani se nerikalo minule)

ale zarazejici je ten pausal 39 korun... soused ma zaklad za cca 260 korun a ten dostal zdrazeni take o 39 korun.
to je sila (procentne).

Zdražení

Napsal: 30.04.2014, 18:31
od krtecek
Dobrý den,

rád bych se zeptal ohledně zdražení. Píšete, jak jste rozšířili služby a proto zdražujete. Vždy když jsem se ptal, tak mi byla řečena za tyyto služby nějaký příplatek, takže se ptám skutečně argumentujete placenými službami jako důvd na navýšení ceny? Která služba z tohoto je zdarma: NPvR, Time shift a Pause TV?

Dále v dopisu píšete o navýšení internetu, od začátku mám 15Mb a této rychlosti nedosahujete, do teď jsem to neřešil, běžně měřím cca 10Mb, takže se ptám jak toto řešit?!

Nové set-top-boxy? Nikdo mně nic nenabídl! Sprostě lžete a ještě písemně!

Bohužel takto sprostou lež jsem již dlouho nezažil a jelikož to mám písemně, tak uvažuji o zrušení služeb (dle zákona mi nemůžete účtovat žádný poplatek za zrušení) a zároveň díky těmto lžím uvažuji o podnětu na ČTU, SOS (sdružení ochrany spotřebitelů) a ČOI.

Budu velmi rád, když se mi zde oficielně vyjádříte a dáte mi podklady a důvody proč výše uvedené nemám dělat.

V budoucnu snížení ceny? To ej vtipné, to jste psali už před rokem....

Pokud nejste schopni dodat podklady, které Vás opravňují k tvrzení, které píšete v dopise, tak prosím o detailní postup jak služby zrušit.

Děkuji

Re: Zmena ceny

Napsal: 30.04.2014, 18:59
od x-rated
v tom dopise nikdo neobhajuje zdražení zaváděním novejch služeb, o něm se píše samostatně až v pátym odstavci v souvislosti se zásahem čnb koncem roku - to mělo vliv na ceny zahraniční konektivity a odběr zahraničních televizních stanic, kde se platí v jinejch měnách... podklady pro jejich tvrzení máš třeba tady nebo tady...

jak řešit menší rychlost internetu - nově buď na fóru, nebo klasicky přes zákaznickou linku / email... já měl minulej rok taky chvíli těžký období (s televizí), ale nakonec sme to úspěšně vyřešili :)

co se týká nabídky set-top boxů, ta se týká pravděpodobně zákazníků, co si stěžovali... já jak měl minulej rok ty problémy, na zákaznický lince mi nabídli výměnu za nový modely :) na druhou stranu proč by je měli nabízet někomu, kdo žádný potíže neeviduje...

konec mýho neoficiálního vyjádření :)

Re: Zmena ceny

Napsal: 03.05.2014, 20:03
od Radek
Dobrý den,
také jsem byl nepříjemně překvapen zvýšením ceny. Zvlášť když jsem smlouvu podepisoval před měsícem. Zdůvodnění, které je v dopise považuji za irelevantní. V době podpisu smlouvy byla už firmě Centrio známa situace, a přesto se mnou podepsala smlouvu na 12 měsíců za určitou cenu. Nyní neplní dohodu a jednostranně zhoršuje moje postavení. Pokud Centriu nevychází obchodní plán, má včas informovat své zákazníky a neslibovat dlouhodobé zafixování ceny služeb. Zvlášť pokud uvážím, že neplnění sjednaných plateb ze strany zákazníka je naopak ve Všeobecných podmínkách tvrdě trestáno.
Tento krok, na mě působí pochybným dojmem a budu písemně žádat Centrio aby upravilo cenu na původní hodnotu, jinak využiji práva vypovím bez sankcí smlouvu k datu zdražení. Pokud máte jako já možnost alternativního internetového providera, doporučuji totéž ostatním zákazníkům.
S pozdravem
Radek

Re: Zmena ceny

Napsal: 04.05.2014, 02:50
od x-rated
já kdybych se vžil do role zákazníka se zájmem o nejlevnější internet, vůbec bych se netrápil zdražením o pár korun ze 429 na 468, ale tim, že v nabídce neni žádnej zabijáckej tarif, třeba 50/50 za 350 nebo tak něco... teď je na etth síti rozdíl mezi nejrychlejším a nejpomalejším internetem 140 korun a obousměrně 80 Mb/s, to se ten nejpomalejší vůbec nevyplatí a zase 600 za ten nejrychlejší už neni pro každýho :roll: chtělo by to refresh nabídky, třeba k němu časem dojde, až se zase zlepší kurz :)

Opětovné zdražení bez zlepšení služeb???

Napsal: 05.05.2014, 10:44
od Kučera Tomáš
Dobrý den, po letitém odběru služeb přišlo další zdražování omlouvané zlepšením služeb v oblasti TV, jaké zlepšení služeb je pro zákazníky, kteří "odebírají" pouze internet??? Zvedne se jim alespoň rychlost???
:geek:

Re: Zmena ceny

Napsal: 05.05.2014, 10:54
od x-rated
x-rated píše:v tom dopise nikdo neobhajuje zdražení zaváděním novejch služeb, o něm se píše samostatně až v pátym odstavci v souvislosti se zásahem čnb koncem roku - to mělo vliv na ceny zahraniční konektivity a odběr zahraničních televizních stanic, kde se platí v jinejch měnách...
když nad tim tak uvažuju, asi měli poslat dopisy dva - jeden se shrnutím všech změn a druhej s tim, že se bude kvůli čnb zdražovat, takhle to všichni spojujou :)

Re: Zmena ceny

Napsal: 12.05.2014, 17:22
od centrio
Vážení klienti,

pokusíme se Vám přiblížit co nás donutilo k dočasné úpravě cen na poskytované služby.
Více jak 2/3 vstupních nákladů za dodávané služby pro Vás, jsou nám fakturovány v měně Euro.
Po intervenci ČNB jsme se snažili bojovat s našimi dodavateli, tak aby tato intervence nám byla promítnuta do cen za jednotlivé kontrakty.

I přes naše veliké úsilí se nám však se všemi dodavateli nepodařilo dohodnout. Proto jsme byli nuceni přistoupit k navýšení cen u jednotlivých služeb.

V případě dalších otázek Vám doporučujeme kontaktovat zákaznickou linku, kde Vám zajisté poradí.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den

Vaše Centrio

Re: Zmena ceny

Napsal: 12.05.2014, 18:27
od fischlk
Mile centrio,

neco takoveho co jste napsali jsem ocekaval, ale to co rikate nevysvetluje PAUSALNI zdrazeni o danou castku.

Pokud byste zdrazili o 5procent tak to beru. Ale pokud nekdo ma zakladni nabidku za 300 a tam je zdrazeni stejne jako u Trio+ tak je neco divneho, nemyslite?

Vas Klient