Pozadujme kompenzaci za snizenou kvalitu

Odpovědět
no avatar
zakaznik8549
Příspěvky: 2
Registrován: 20.06.2014, 18:22
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Pozadujme kompenzaci za snizenou kvalitu

20.06.2014, 18:42

Pratele, spoluzakaznici,

vypadky sluzby se opakuji a jsou cim dal delsi. Napriklad vcera (19.6) vypadl internet a televize celkem tri krat na celkem cca 4 hodiny. A to pocitam jen dobu, kdy vetsinou lide koukaji na televizy t.j. mezi 14 a 22. Dnes jsou ty vypadky zase.

Situace se stava nadale neakceptovatelnou. Zvlaste v tom pripade, ze oddeleni sluzeb zakaznikum hraje mrtveho brouka, resp. pouziji vymluvu, ze uz to bezi, nebo, ze slo jenom o kratkodoby vypadek, at si nedelam starosti a restartuji.

Ja chapu, ze obcas vypadekk muze nastat, a celkem postaci omluva. Ale v situaci, kdyz vypadky nejsou kratkodobe a se opakuji nekolikrat za mesic, omluva nestaci.

Podle mne kdyz nebudeme vsichni pozadovat financni kompenzaci za nedostatecnou kvalitu sluzeb, tak vedeni naseho dodavatele sluzeb NIC NEMUSI RESIT. A taky, ze vubec nic zatim neresi.

Takhle to dal nejde! Takze, kolegove, spoluzakaznici, prosim telefonujme na zakaznickou podporu a pozadujme, aby nam kompenzovali pokles kvality jejich sluzeb.

Dejte mi vedet co vam na zakaznicke lince rekli.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1502
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozadujme kompenzaci za snizenou kvalitu

20.06.2014, 18:48

tady u nás v kobylisích sou problémy (v případě televize) průměrně jenom jednou do měsíce a maximámálně na pár hodin... samozřejmě taky vždycky v tu nejmíň vhodnou chvíli :D zatim jenom doufám, že se to časem nebude zhoršovat...

[offtopic]
ty máš gigabit? :o z jaký části prahy seš? ukaž pár speedtestů :)
[/offtopic]
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

Odpovědět