TV Archiv neustále s problémy

no avatar
SR042
Příspěvky: 3
Registrován: 17.07.2014, 10:23
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

TV Archiv neustále s problémy

17.07.2014, 10:32

Používám od vás službu TV archiv a stává se naprosto pravidelně, že se obraz seká či úplně zastavuje. Je to dost iritující. Rovněž je problém, pokud něco současně stahuji na netu a ještě pouštím z archivu - často při plném vytížení stahování (v rámci 15Mbps limitu od vás) pak klekne televize. Čekal bych, že se tyto služby nebudou navzájem tak ovlivňovat, když za obě separátně platím.

A poslední bod - hodláte TV archiv nějak rozšiřovat? Bylo by hezké, kdyby pokrýval víc českých televizí (třeba Smíchov, Déčko).

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1495
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TV Archiv neustále s problémy

17.07.2014, 20:14

jakej máš switch? neni to náhodou ten stříbrnej zyxel?
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

no avatar
SR042
Příspěvky: 3
Registrován: 17.07.2014, 10:23
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: TV Archiv neustále s problémy

17.07.2014, 21:04

JJ, mám. Ten jsem dostal od Centria.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1495
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TV Archiv neustále s problémy

17.07.2014, 21:41

ten mi taky s postupem času začal dělat potíže... první rok bylo všechno v pořádku, ale pak to dělalo hrozný věci, nepomohla ani výměna kus za kus... možná by stačilo dát tam ten černej (ES-315), od tý doby je klid... no určitě reklamuj a zkus jim to navrhnout :)
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

no avatar
jaccomo
Příspěvky: 22
Registrován: 22.05.2014, 13:36
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: TV Archiv neustále s problémy

18.07.2014, 10:52

pockej oni ten problem uz opravily??

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1495
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TV Archiv neustále s problémy

18.07.2014, 12:17

jakej? já jenom řikám, že když tu začala blbnout televize (různě to zamrzalo a dělalo psí kusy), tak to vyřešil jinej typ switche :)
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

no avatar
silden
Příspěvky: 2
Registrován: 01.03.2015, 12:19
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: TV Archiv neustále s problémy

01.03.2015, 12:26

Dobrý den,
mám přesně stejné problémy jako uživatel, který toto fórum zakládal - oba popsané.
Službu TV archiv jsem používal už od testovacího provozu (když byla ještě zadarmo). Tehdy fungovala relativně bez problémů, pak jsem ji začal platit, chvíli šla a pak se kanály (pouze některé - Eurosport byl například úplně bez problémů) začaly sekat až na úroveň statického obrazu. Měl jsem tady technika, který řekl, že určitá část zakázníků tento problém má a že se neví, jak se to bude řešit. Nicméně po určité době přišel mail, že by to již mělo fungovat a opravdu fungovalo. Na chvíli. Poslední půlrok opět nekoukatelné přehrávání přes TV archiv.

Pokud je problém ve switchi, jak píšete, předpokládám, že Centrio už novým zákazníkům dává switche, které potřebnou zátěž utáhnou. Je možné si od Centria potřebný hardware vypůjčit a vyzkoušet si, jestli to problém odstraní?

Díky,
Tomáš H.

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1495
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TV Archiv neustále s problémy

01.03.2015, 12:35

jak sem tady psal, že mi televize blbnula kvůli stříbrnýmu switchi, tak problémy se zamrzáním se vyskytly i s tim dalším (ES-315) koncem loňskýho léta, naštěstí sem tu měl jeden switch navíc (GS-108S), tak sem ho zapojil a bylo po problémech... v mym případě ale nešlo o tv archiv, šlo jenom o zasekávání klasickýho televizního streamu :) nevim, jestli to s tim má něco společnýho, ale kdyby se mi v budoucnu vyskytly tyhle potíže znova, tak si koupim za pár stovek nějakej úplně jinej switch, vyměnim a je to... těžko odhadovat, jestli za ten problém s archivem může taky switch, ale jestli normální vysílání funguje, tak je to i celkem nepravděpodobný :|
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

no avatar
silden
Příspěvky: 2
Registrován: 01.03.2015, 12:19
Nej internet: nemám
Nej televize: nemám

Re: TV Archiv neustále s problémy

01.03.2015, 12:49

Dříve se jednalo o takové tvrdé záseky obrazu v intervalech kolem 10 sekund a na stejných místech (ve stejném čase) - tzn. podle mě byl už problém se samotným zdrojem dat. Teď už je to sekání četnějšího a drobnějšího charakteru, ale stále je to těžce nekoukatelné. Bez toho, abych byl expert, je zřejmé, že TV archiv jede na sdíleném kanálu s internetem. Když něco stahuji nebo streamuji přes internet, obraz z TV archivu se téměř nepohne. Tady to fórum čte nějaký odpovědný zástupce Centria, který je schopen navrhnout řešení problému, nebo je jen na sdílení poznatků mezi uživateli?

Uživatelský avatar
x-rated
Administrátor
Příspěvky: 1495
Registrován: 10.01.2012, 10:13
Nej internet: mám
Nej televize: mám
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TV Archiv neustále s problémy

01.03.2015, 13:07

tak to možná bude špatně nastavený qos pro tyhle služby někde na serverech centria, když se to tak tluče s internetem :(

lidi z centria to tady čtou http://www.centriozone.cz/memberlist.ph ... group&g=11 :) ale sdílení zkušeností mezi uživateli je vítáno :D
jestli je tohle problém individuálního charakteru, což se dá těžko odhadnout z množství reakcí v tomhle tématu, nebylo by od věci napsat uživateli technik soukromou zprávu se jménem a adresou pro lepší analýzu :) technická podpora od centria je tu v pracovní dny od 8:30 do 17:30, ale snad se to časem prodlouží, když bude delší podpora i na telefonu :)
9900K / G.Skill 32GB@4 GHz / MXI Formula / RTX 2080 Ti / Sabrent 4 TB NVMe / X-Fi THD / HD660S / G403 / G815 / UP2715K 5K IPS / HX1000i / Define R6 / EKWB full

Odpovědět